"Hurmaavat voileipäkakut" -kurssi nuormartoille la 21.4.2018

10.4.2018

Lohivoileipäkakku saariston tapaan.

Haluaisitko yllättää keväisten juhliesi vieraat kielen vievällä voileipäkakulla?

Voileipäkakku on nyt erityisen trendikäs juhlapöydän komistus. Uuden aallon voileipäkakut ovat myös esi-isiään kevyempiä, sillä niissä majoneesi on korvattu esimerkiksi tuorejuustolla tai kermaviilillä. Kakkujen koristeluissa voi oman mielen mukaan noudattaa näyttävän runsasta tai hillityn niukkaa linjaa.

Tuusulan Nuormartat ry järjestää jäsenilleen kurssin ”Hurmaavat voileipäkakut” lauantaina 21.4.2018 klo 10-14 Riihikallion koulun kotitalousluokassa (osoite: Pellavamäentie 7, 04320 Tuusula). Kurssilla valmistetaan Marttaliiton aineistolla erilaisia voileipäkakkuja kevään ja kesän juhlia silmälläpitäen. Tällä kurssilla opit valmistamaan voileipäkakun saariston tapaan (kylmäsavulohta ja katkarapuja), kreikkalaisen broilerikakun, vegaanisen kikherne-avokadovoileipäkakun, poro-chilirullan, punajuuri-vuohenjuustokakun jne.

Mukaan pääsee tarvikemaksun (15 eur) hinnalla. Ilmoittautumiset ti 17.4.2018 mennessä yhdistyksen ruokamartalle osoitteeseen anu.m.heikkila(at)hotmail.fi.