Kulttuuririento: Mikä Mikä Teatterin "Palvelutalo Iltakuutamo"

Aika: 6.4.2019 klo 15 - 17
Paikka: Teatteri Mesta, Kievarintie 17, 04300 Tuusula

Yhdistyksen kevään kulttuuririento suuntautuu paikallisen Mikä Mikä Teatterin komedian "Palvelutalo Iltakuutamo" esitykseen la 6.4.2019 klo 16 Teatteri Mestassa osoitteessa Kievarintie 17, 04300 Tuusula.

Palvelutalo Iltakuutamon asukkaat lähtevät yksissä tuumin isolle kirkolle vaatimaan palvelutalolle luvattuja resursseja. Kuinka ollakaan, sen seurauksena Iltakuutamoon ilmaantuu muodollisesti pätevä putkimies seuralaispalvelusta ja tiukkailmeinen reviisori Brysselistä. Tilanne selkiintyy, kun palvelutalon asukkaat laittavat yhdessä komeljanttarit järjestykseen.

Yhdistys on varannut esitykseen 20 lippua. Yhdistys tukee jäsentensä virkistäytymistä näytelmän parissa niin, että jäsenen maksettavaksi jää 10 euroa. Ilmoittautumiset Seijalle osoitteeseen seijayt(at)gmail.com. Tervetuloa mukaan!