Marttailta: Juhlajärjestelyjen ABC

Aika: 18.3.2021 klo 15:30 - 17
Paikka: Etäkokoontuminen verkossa Zoom-alustalla

Tuusulan yhteisötilojen ollessa edelleen suljettuina kokoonnumme maaliskuun marttailtaan etänä Zoom-ympäristössä. HUOM! Aloitamme marttaillan poikkeuksellisesti jo klo 15:30 ja päätämme viimeistään klo 17.

Maaliskuun marttaillassa tähyämme jo aikaan, jolloin saamme taas kokoontua läheistemme ja tuttaviemme kanssa viettämään yhteisiä juhlia. Käymme läpi sekä juhlaetiketin että käytännön juhlajärjestelyjen askelmerkit. Katsastamme perin pohjin yhden ihastuttavan kesäisen noutopöytäsuunnitelman ja tarkistamme, millä logiikalla noutopöytä kannattaa järjestää, jotta ruokien kerääminen siitä olisi juhlavieraillemme mahdollisimman sujuvaa. Katsomme, kuinka näyttäviä juhlaan sopivia pöytäkoristeita sesongin aineksista voi rakentaa, ja taittelemme servietit marttojen parhaimpien taittelumallien mukaan. Voit varata valmiiksi esille muutaman servietin, joilla voit treenata taittelua Zoomin ääressä.

Tule mukaan kertaamaan ja keräämään vinkkejä ihanien juhlien järjestämiseen!