Marttailta: Kodin lakiasioita edunvalvonnasta testamenttiin

Kuva: Pixabay
Aika: 27.10.2022 klo 18 - 20

Oletko sinä miettinyt, mitä esimerkiksi edunvalvonta (omalla tai ikääntyvän vanhemman kohdalla) tarkoittaa? Askarruttaako sinua, mitä tärkeää huomioitavaa testamentin laatimiseen sisältyykään? Lokakuun toisessa marttaillassa perehdymme näihin kaikkia koskettaviin kodin lakiasioihin Martta-akatemian webinaaritallenteen (kesto 1 tunti 20 min) avulla. Webinaarissa Martat-lehden kolumnisti ja ProMartat ry:n jäsen, lakimies Tuula Rainto luennoi aiheesta "Edunvalvontavaltuutus ja testamentti". Tallenne on Marttaliiton 20.9.2022 järjestämästä maksullisesta verkkokoulutuksesta. Marttailtaan osallistuville tallenne ja sen luentomateriaali ovat maksuttomia. Tallenteen lopussa Rainto vastaa useisiin webinaariosallistujien esittämiin kysymyksiin.

Tilaisuus on kaikille avoin. Lämpimästi tervetuloa mukaan ottamaan selvää, kuinka edunvalvontavaltuutukseen ja testamenttiin liittyvät asiat saatetaan kuntoon!