Nuormartat kokoontuvat syyskaudella 2020 vuorotellen Mäntymäellä ja Aunelassa

24.8.2020

Nuormarttoja syksyn 2019 avaustapahtumassa "Syksyn satoa purkkiin" Mäntymäellä 12.9.2019.

Mäntymäen tilojen suuren kysynnän vuoksi osa nuormarttojen kokoontumisista siirtyy syyskaudella 2020 pidettäväksi yhteisötila Aunelassa osoitteessa Jääkärinpolku 1, 04300 Tuusula.

Nuormartat ovat keväästä 2018 lähtien kokoontuneet pääsääntöisesti yhteisötila Mäntymäellä osoitteessa Luurikuja 1, 04300 Tuusula. Vuodelle 2020 Mäntymäen tilojen kysyntä yhdistysten kokoontumispaikkana on kasvanut. Tästä syystä syyskaudella 2020 yhdistyksen joka toinen kokoontuminen tapahtuukin yhteisötila Aunelan tiloissa osoitteessa Jääkärinpolku 1, 04300 Tuusula. Kokoontumispaikka ilmoitetaan toimintakalenterissa aina tapahtuman kuvauksen yhteydessä. Ensimmäisen kerran kokoonnumme Aunelassa syyskauden toiminnan aloittavassa kässäkerhossa to 27.8.2020, jolloin valmistamme kestävän kehityksen kauppakasseja kierrätyskankaista.

Tervetuloa viihtymään kanssamme niin Aunelassa kuin Mäntymäellä syksyn kässäkerhojen ja marttailtojen merkeissä! Noudatamme tiloissa hyvää hygieniaa ja COVID-19-pandemian ajalle suositeltuja turvaetäisyyksiä. Saavuthan tilaisuuksiin vain, jos sinulla ei ole hengitystieinfektion oireita.