Nuormarttojen syyskausi käynnistyy kässäkerholla to 27.8.2020 Aunelassa

24.8.2020

Nuormartta Raija Kortelaisen ompelema uniikki kauppakassi.

Kierrätyskankaat saavat uuden elämän nuormarttojen syyskauden käynnistävässä kässäkerhossa to 27.8.2020 klo 18-20

Nuormarttojen syksyn 2020 toiminta käynnistyy kestävän kehityksen hengessä marttojen valtakunnallisena kässäkahvilapäivänä torstaina 27.8.2020 klo 18-20. Kokoonnumme yhteisötila Aunelan (Jääkärinpolku 1, 04300 Tuusula) tiloihin valmistamaan kauppakasseja yhdistykselle lahjoitetuista kierrätyskankaista. Tule mukaan valmistamaan itsellesi uniikki tekstiilituote ja hyvin toimiva arjen apulainen vuosiksi eteenpäin!

Paikalle voi piipahtaa vaikka vain hetkeksi piirtämään kassin kaavat. Kaavojen mukaisten palojen leikkuu kankaista onnistuu sekin minuuteissa. Ehtiessä kassin voi ommella paikan päällä loppuun asti.

Noudatamme tiloissa hyvää hygieniaa ja COVID-19-pandemian ajalle suositeltuja turvaetäisyyksiä. Osallistuthan paikan päällä vain, jos sinulla ei ole hengitystieinfektion oireita.

Huom! Kässäkerhossa ei samalle päivälle osuvan valtakunnallisen toimintateeman nimestä huolimatta ole varsinaista kahvitarjoilua.