Nuormarttailukausi käynnistyy etämarttaillalla to 21.1.2021 klo 18

18.1.2021

Kuva: Chris Montgomery / Unsplash

Koronarajoitteiden suljettua Tuusulan yhteisötilat Nuormartat kokoontuvat marttailtaan etänä Zoom-ympäristössä.

Nuormarttojen kevätkausi käynnistyy marttaillalla torstaina 21.1.2021. Koronarajoitteiden suljettua kaikki Tuusulan yhteisötilat Mäntymäki mukaanlukien kokoonnumme verkossa Zoom-ympäristössä. Linkki tapaamiseen on lähetetty nuormarttajäsenille sähköpostitse.

Vuoden ensimmäinen marttailta pidetään paljon toivottuna "porinailtana", jossa vaihdamme leppoisasti kuulumisia ja katsastamme Marttaliiton toimintasuunnitelman vuodelle 2021. Käymme myös läpi oman yhdistyksemme kevään 2021 ohjelman ja ideoimme jo syyskauden toimintaa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan juttelemaan ja suunnittelemaan, mitä kaikkea kivaa tulevan syksyn ohjelmaan voisimme sisällyttää!