Tuusulan kunnalta 850 euron toiminta-avustus yhdistykselle

20.5.2022

Pienet luontoliikkujat perustamassa viljelylaatikoita nuormarttojen kanssa Tuusulan seurakunnan Rusutjärven leirikeskuksessa 19.5.2022.

Tuusulan kunnan kansliapäällikkö on 20.5.2022 myöntänyt Tuusulan Nuormartat ry:lle 850 euron suuruisen toiminta-avustuksen.

Tuusulan Nuormartat ry toteuttaa vapaaehtoisvoimin toimintaa myös kolmansille osapuolille. Kunnan myöntämä toiminta-avustus yhdessä vapaaehtoisten työpanosten kanssa mahdollistaa tämän toiminnan. Avustuksella katetaan toiminnan edellyttämien tarvikehankintojen kulut. Vuonna 2022 toimintaa toteutetaan muun muassa lapsiperheiden sekä nuorten itsenäistymässä olevien aikuisten parissa yhteistyössä Tuusulan seurakunnan ja Keudan kanssa.

Nuormartat kiittävät kuntaa lämpimästi saamastaan avustuksesta!