Tuusulan Yhteisöjen Joulumyyjäiset

Aika: 14.12.2019 klo 10:00 - 13:00
Paikka: Hyökkälän koulu, Kirkkotie 9-11, 04300 Tuusula

Tuusulan Nuormartat osallistuvat jälleen Tuusulan yhteisöjen perinteisiin joulumyyjäisiin jouluisista herkuista notkuvalla myyjäispöydällä. Myynnissä myös 300 arpaa, joista joka toinen voittaa!

HUOM! Tapahtuman toteutukseen osallistuvat nuormartat: Päivystysvuorojen jakamiseksi ilmoitattehan nettikyselyn kautta kukin itsellenne parhaiten sopivan aikaikkunan, milloin teille sopii olla myyjäispaikalla yhdistyksen myyjäispöytää hoitamassa. Samalla nettikaavakkeella voi ilmoittaa, jos haluaa vaihtoehtoisesti tai päivystysvuoron lisäksi valmistaa ja tuoda jotakin myyjäispöytään. Muistathan, että halutessasi yhdistys korvaa kuittia vastaan myyntituotteen valmistukseen käyttämäsi ainekset.

Tervetuloa mukaan tekemään ainutlaatuisen tunnelmallista joulumyyjäistapahtumaa!