Yhdistyksemme

Tuusulan Nuormartat ry perustettiin Tuusulan Riihikalliossa vuonna 1995. Idea omasta marttayhdistyksestä syntyi tuusulalaisessa perhekerhossa, jossa lapsineen kokoontuneet äidit halusivat jatkaa toistensa tapaamista myös sen jälkeen, kun lapset kasvoivat ohi perhekerhoiän.

Toiminta-ajatuksena oli, ja on edelleen, kokoontua yhteen Martta-hengessä: edistämään kotien ja perheiden hyvinvointia ja kotitalouden arvostusta. Marttojen arvot ovat meidänkin ohjenuoramme. Tuusulan Nuormartat on yhdistys kaikille tuusulalaisille tai tuusulalaiseksi itsensä tunteville nuorenmielisille.

Nuormartoissa on eri ikäisiä naista opiskelijoista eläkeiän saavuttaneisiin. Kaikkein nuorimmat Marttailtojen osallistujat ovat puuhailleet enimmäkseen lattialla. Nuormarttailu on siis mielentila - ei ikäkysymys!

Nuormartat Tuusulan yhteisöjen joulumyyjäisten tuoksinassa 9.12.2017.