PERUUTETTU! Kulttuuririento: Komedia "Pientä laittoa", Keski-Uudenmaan Teatteri KUT

Aika: 27.3.2020 klo 19 - 21
Paikka: Kultasepänkatu 4, 04250 Kerava

Tapahtuma on peruutettu COVID-19 -pandemian leviämisen hillitsemiseksi asetetun poikkeustilan vuoksi.

Nuormarttojen kevätkauden kulttuuririento suuntautuu teatterin maailmaan ja Keski-Uudenmaan Teatterin näytelmän "Pientä laittoa" esitykseen Keravalla. Tule mukaan seuraamaan railakasta parisuhdekomediaa, jossa 25 vuoden aviollinen yhteiselo näyttäytyy kaikessa kamaluudessaan ja ihanuudessaan! Rooleissa Maarit Peltomaa ja Juha Veijonen.

Yhdistys on varannut näytökseen 15 lippua, jotka jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittauduthan yhdistyksen sihteerille Seija Ylijoelle osoitteeseen seijayt(at)gmail.com. Tervetuloa mukaan nauttimaan viihdyttävästä kulttuurielämyksestä!