Etämarttailta: Porina- ja suunnitteluilta

Tietoliikennetekniikka mahdollistaa kohtaamiset silloinkin, kun kasvokkain tapaaminen ei käy päinsä (kuva: Chris Montgomery / Unsplash)
Aika: 21.1.2021 klo 18 - 20
Paikka: Zoom-ympäristö verkossa

Koronarajoitteiden suljettua kaikki Tuusulan yhteisötilat Mäntymäki mukaanlukien kokoonnumme vuoden ensimmäiseen marttailtaan verkossa Zoom-ympäristössä. Linkki tapaamiseen on lähetetty nuormarttajäsenille sähköpostitse.

Marttailta pidetään paljon toivottuna "porinailtana", jossa vaihdamme leppoisasti kuulumisia ja katsastamme Marttaliiton toimintasuunnitelman vuodelle 2021. Käymme myös läpi oman yhdistyksemme kevään 2021 ohjelman ja ideoimme jo syyskauden toimintaa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan juttelemaan ja suunnittelemaan, mitä kaikkea kivaa tulevan syksyn ohjelmaan voisimme sisällyttää!