Marttailta: Frisbeegolfia Riihikallion koululla

Frisbeegolf on hauskaa ja helppoa liikuntaa. Kuva: jatocreate / Pixabay.
Aika: 1.9.2022 klo 18 - 20
Paikka: Riihikallion koulu

Aloitamme syyskauden tutustumalla frisbeegolfiin Riihikallion koulun lähimetsän radalla. Kokoonnumme Riihikallion koulun alapihalla klo 18:00. Saamme alkajaisiksi asiantuntijan lyhyen opastuksen frisbeegolfin perusteisiin. Perehdytyksen jälkeen kierrämme radan (yhdeksän koria) 3-4 hengen ryhmissä. Kierroksen jälkeen noin klo 19:30 alkaen keräännymme vielä paistamaan makkaraa ja vaahtokarkkeja nuotiopaikalle. Metsäpalovaroituksen voimassa ollessa kuumennamme makkarat retkikeittimillä.

Varustautua kannattaa säänmukaisella ulkoiluasulla ja maastoon sopivilla jalkineilla. On myös hyvä ottaa mukaan oma juomapullo, josta hörpätä juotavaa sekä kierroksella että nuotiopaikalla palan painikkeeksi.

Ilmoittauduthan Sirpalle osoitteeseen sirpa.lemmetti@me.com viimeistään sunnuntaina 28.8.2022, jotta tiedämme, miten paljon varaamme nuotiopaikalle purtavaa. Jäsenet saavat vielä sähköpostitse tarkemmat ohjeet karttoineen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan joko pelaamaan kierros frisbeegolfia tai vaikkapa vain iltakävelylle rataa kiertävälle kuntoradalle (pituus n. 1 km) - ja lopuksi nuotion äärelle vaihtamaan kesän kuulumisia!