Yhdistyksen vuosikokous

Vuosikokouksessa päätetään yhdistyksen toiminnan kannalta tärkeistä asioista kuten luottamustehtävien hoitamisesta.
Aika: 18.3.2024 klo 17 - 18
Paikka: Tuusulan pääkirjasto, Autoasemankatu 2, 04300 Tuusula, kokoustila Einari (2. krs)

Kokoonnumme jälleen sääntömääräiseen vuosikokoukseemme maanantaina 18.3.2024 alkaen klo 17 Tuusulan pääkirjastossa (Autoasemankatu 2, 04300 Tuusula) kokoussalissa Einari (2. krs).

Yhdistyslain 23 §:n mukaisesti kokouksessa valitaan hallituksen erovuoroisten jäsenten tilalle uudet jäsenet seuraavalle kaksivuotiskaudelle 2024-2026 ja yhdistyksen toiminnantarkastajat vuodelle 2024 sekä päätetään yhdistyksen tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä. Lisäksi kokouksessa käsitellään muut yhdistyksen sääntöjen 8 §:n määräämät asiat, kuten valitaan hallituksen puheenjohtaja seuraavalle kaksivuotiskaudelle. Kokouksen asialista alla.

Lämpimästi tervetuloa mukaan vuosikokoukseen! Kokoukseen kannattaa osallistua, vaikka ei olisikaan ennättänyt paljon marttailla viime vuonna. Yhdistyksen päätösvalta kuuluu sen jäsenille, ja tätä jäsenet voivat käyttää yhdistyksen kokouksessa. Kokouksesta saa myös tehokkaan kertauksen yhdistyksen viime vuoden toiminnasta ja katsauksen alkaneen toimintavuoden tapahtumiin.