Marttailta: Metsäjooga kutsuu pysähtymään, rauhoittumaan ja hengittämään

Martan metsäjooga
Aika: 29.8.2024 klo 18:00 - 20:00
Paikka: Riihikallion koulun kuntoradan nuotiopaikka

Avaamme syyskauden Marttojen 125 juhlavuoden metsäteeman mukaisesti menemällä metsään. Metsän vaikutusta ihmisen fyysiseen ja psyykkiseen hyvinvointiin on tutkittu paljon, ja jo päivittäinen metsässä vietetty 20 minuuttia laskee verenpainetta ja kohottaa elinvoimaisuuden tunnetta.

Lähde mukaamme elokuiseen metsäjoogailtaan pysähtymään, rauhoittumaan ja hengittelemään. Joogaohjaaja Hanna Lampen johdattaa meidät metsäjoogan asanoihin, joihin saat tukea metsän puilta, kivilta ja kannoilta. Lopuksi rentoudut pehmeällä sammalmättäällä illan hämärtyessä ja tunnet mielesi rauhoittuneen.

Kokoonumme klo 17:50 Riihikallion koulun kuntoradan nuotiopaikalla. Auton voi jättää koulun parkkipaikalle ja kävellä kuntorataa pitkin nuoti0paikalle (n. 400-500 m). Polkupyörällä pääsee perille saakka.  Säänmukainen vaatetus ja oma istuin-/makuualusta (räsymatto/viltti) mukaan.

Joogahetken jälkeen sytytämme nuotion ja vaihdamme kesäkuulumisia ja tutustumme syksyn marttailtojen ohjelmaan.

ps. pakkaa mukaasi myös pientä iltapalaa ja nauti se nuotion äärellä hyvässä marttaseurassa.

Lämpimästi tervetuloa!